Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

Ταινίες που πρέπει να δεις Νο9

Ο δικηγόρος του διαβόλου (The Devil's Advocate)




Υπόθεση: Ο Kevin Lomax είναι ένας νεαρός δικηγόρος, που ποτέ δεν έχει χάσει υπόθεση. Η ευκαιρία της ζωής του έρχεται όταν καταφέρνει να αθωώσει έναν ένοχο καθηγητή γυμνασίου, που κατηγορείται για  την κακοποίηση ενός νεαρού κοριτσιού. Αυτό τραβάει το ενδιαφέρον ενός μεγάλου δικηγορικού γραφείου στη Νέα Υόρκη, το οποίο και τον προσλαμβάνει. Εκεί γνωρίζει το αφεντικό και μετέπειτα μέντορά του, John Milton, ο οποίος τροφοδοτεί συνεχώς τη ματαιοδοξία του νεαρού δικηγόρου. Ο Kevin βυθίζεται όλο και πιο πολύ στις νέες του υποθέσεις  και αφιερώνει όλο και λιγότερο χρόνο στη σύζυγό του, Mary Ann. Σύντομα, η Mary Ann αρχίζει να έχει παραισθήσεις. Διαβολικές μορφές που εμφανίζονται στα πρόσωπα γνωστόν και φίλων αλλά και η παράξενη έλξη που ασκεί πάνω της ο John Milton την οδηγούν στην τρέλα. Είναι όλα στο μυαλό της ή κάτι πραγματικά συμβαίνει; Ποιος είναι στ’ αλήθεια ο John και ποια η σχέση του με τον Kevin;

Ηθοποιοί:  Keanu Reeves, Al Pacino, Charlize Theron, Jeffrey Jones, Judith Ivey, Connie Nielsen, Craig T. Nelson, Tamara Tunie 

Quotes:


John Milton : Ματαιοδοξία, σίγουρα η αγαπημένη μου αμαρτία.

Kevin Lomax : Τι γίνεται με την αγάπη;
John Milton : Υπερεκτιμημένη. Βιοχημικά δεν διαφέρει από το να φας μεγάλες ποσότητες σοκολάτας.

John Milton : Ποιος, με σωστό μυαλό Kevin, θα μπορούσε ενδεχομένως να αρνηθεί ότι ο εικοστός αιώνας ήταν όλος δικός μου.

Kevin Lomax : "Καλύτερα να βασιλεύεις στην κόλαση, παρά να υπηρετείς στον παράδεισο", έτσι δεν είναι;
John Milton : Γιατί όχι; Είμαι μέσα σ' αυτό από την ώρα που ξεκίνησε. Έχω καλλιεργήσει κάθε αίσθηση του ανθρώπου που τους ενέπνευσε να έχουν. Νοιάζομαι για το τι ήθελε και ποτέ δεν τον έκρινα. Γιατί; Επειδή ποτέ δεν τον απέρριψα. Παρά τις ατέλειές του, είμαι οπαδός του ανθρώπου! Είμαι ένας ανθρωπιστής. Ίσως ο τελευταίος ανθρωπιστής.



John Milton : Ελευθερία, μωρό μου ... είναι να μη χρειάζεται να ζητάς ποτέ συγγνώμη.

John Milton : Διαπραγματευόμαστε;
Kevin Lomax : Πάντα.

Kevin Lomax : Τι είσαι;
John Milton : Αχ, έχω τόσα πολλά ονόματα ...
Kevin Lomax : Ο Σατανάς.
John Milton : Λέγε με μπαμπά.


Πηγή: www.imdb.com

                                                                                                  Λούρου Σταυρούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου