Τρίτη 4 Φεβρουαρίου 2014

Ταινίες που πρέπει να δεις Νο6

The Tenant (Ο ένοικος)



Υπόθεση: Στο Παρίσι, ένας  ντροπαλός  Πολωνός υπάλληλος, ο Trelkovsky νοικιάζει ένα παλιό διαμέρισμα χωρίς μπάνιο. Ο προηγούμενος ενοικιαστής, Simone Choule, βρίσκεται σε κώμα στο νοσοκομείο μετά από μια απόπειρα αυτοκτονίας.  Η εχθρική υποδοχή από τους υπόλοιπους ενοικιαστές αλλά και  οι αυστηροί κανόνες συμπεριφοράς που έχει θεσπίσει ο ιδιοκτήτης κάνουν τον Trelkovsky να αισθάνεται παρείσακτος. Εν τω μεταξύ, ο ίδιος επισκέπτεται την Simone στο νοσοκομείο και γίνεται φίλος με τη φίλη της Stella. Μετά το θάνατο της Simone, ο Trekovsky διακατέχεται από μια  εμμονή γι 'αυτήν και πιστεύει ότι τόσο ο ιδιοκτήτης όσο και οι γείτονές του σχεδιάζουν ένα σχέδιο για να τον αναγκάσουν να διαπράξει και αυτός  αυτοκτονία.

Ηθοποιοί: RomanPolanski, Isabelle Adjani, Melvyn Douglas, Jo Van Fleet, Bernard Fresson, Lila Kedrova, Romain Bouteille.

Quotes:


Trelkovsky : Αν μου κόψουν το κεφάλι, τι θα πρέπει να πω ... Εγώ και το κεφάλι μου, ή εγω και το σώμα μου; Ποιο δικαίωμα έχει το κεφάλι μου για να καλέσει τον εαυτό μου;

Trelkovsky : Δεν είμαι η Simone Choule!

Stella : Γιατί δεν βγάζεις τη γραβάτα σου; Φαίνεται σαν να σε πνίγει μέχρι θανάτου.
Trelkovsky : Βρήκα ένα δόντι στο διαμέρισμά μου. Ήταν σε μια τρύπα.

Trelkovsky : [ενώ κοιτάζει τον εαυτό του στον καθρέφτη] Όμορφη. Αξιολάτρευτη. Θεά. Θεϊκή.Θεϊκή! Νομίζω ότι είμαι έγκυος.

Πηγή: www.imdb.com

                                                                                            Λούρου Σταυρούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου