Κυριακή 2 Φεβρουαρίου 2014

Ταινίες που πρέπει να δεις Νο4

Chicago




Υπόθεση: Σικάγο, 1920. H Velma Kelly είναι ένα showgirl που συλλαμβάνεται για τις δολοφονίες του συζύγου της, και της αδελφή της. Η Roxie είναι ένα wannabe showgirl που σκοτώνει τον εραστή της, αφού διαπίστωσε ότι δεν επρόκειτο ποτέ να την κάνει διάσημη. Στη φυλακή οι δυο γυναίκες γνωρίζουν τον Billy Flynn, δικηγόρο  ο οποίος μετατρέπει τους πελάτες του σε διασημότητες για να κερδίσει τη δημόσια στήριξη για αυτούς. Η Velma και η Roxie συναγωνίζονται για το ποια θα είναι η ποιο φημισμένη δολοφόνος  του Ιλινόις, αφού υπάρχει χώρος μόνο για έναν θρύλο ...

Ηθοποιοί: Catherine Zeta-Jones, Renée Zellweger, Richard Gere, Queen Latifah, Dominic West, Taye DiggsJayne Eastwood, Bruce Beaton, Cliff Saunders, Lucy Liu, Roman Podhora, John C. Reilly, Colm Feore, Robert Smith, Sean Wayne Doyle, Steve Behal, Robbie Rox, Chita Rivera       

Quotes: 
Roxie : Είσαι, Η Velma Kelly. Ήμουν εκεί το βράδυ που συνέλαβαν.
Velma Kelly : Εσύ και το μισό Σικάγο.

Reporter : Θα θέλατε να μας πείτε μια, δύο λέξεις;
Kitty Baxter : Θα σας πω τρεις-GO TO HELL.

Velma Kelly : [για Roxie] Πρώτα κλέβει τη δημοσιότητα μου. Μετά κλέβει τον δικηγόρο μου, την ημερομηνία της δίκης μου. Και τώρα κλέβει τη καταραμένη καλτσοδέτα μου.

Billy Flynn : Ένσταση!
Judge : Δεκτή.
Assistant District Attorney Martin Harrison : Κύριε δικαστά, δεν ρώτησα ούτε μια ερώτηση ακόμα.

Roxie : Ποιος λέει ότι ο φόνος δεν είναι μια τέχνη;

Finale:


Πηγή: www.imdb.com

                                                                                                Λούρου Σταυρούλα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου